Ben tiroid hastasi olarak zaten 5 yildir kullaniyorum hicbir yan etkisi yok aksine bebek icin gerekli birsey cunku benim 5 yildir degerim kanser gecmisimden dolayi 0.5 lerdeyken yukselmeye basladi dozu arttirdik sizlerdede hamilelikte yukseldiginden yeni ilaca basliyorlar duzenli sekilde kullanin ihmal etmeyin cok onemli tiroid degerlerimiz 🙏