Htcats Merhaba arkadaşlar 36+2 günlük gebeyim bugün sabah nişanim geldi ama herhangi bir doğum belirttim henüz yok bilgisi olan paylaşabilirim acaba, Nisan geldikten ne kadar süre sonra doğumunuz baslamisti teşekkürler 😊
Asude967 Htcats benim 36 da gelmişti sabah hastaneye gittim durdurma serumu taktılar 4 cm açıklık ve nts de sancım vardı akşamına suyum patladı ve bebek aşağıya inmediği için sezeryana aldılar dikkkat et canım benimde bana göre hiç sancım yoktu ama hem açılmam hemde ntsde sancım yüksekti
Babytmr Htcats bence herkeste değişiyo mutlaka doktorunla her gün iletişimde ol canım. Benimde ilk nişanım gelmişti ozaman 1 cm açıklığım vardı tam 4 gün sonra doğum gerçekleşti. Suyu olunca bebeğine bişey olmaz stres yapma allahın izniyle. Allah bi avazda kurtarsın🙏🤗