ezgikartal Bugun ovirtelle verdi. Yarin vurulcam. Carsamba aksma iliski persembe sabah-aksam iliski dedi
[silindi] Melihakaya 26 ocakta regl olacaktım olmadım 27 ocakta ta test yaptırdım pozitif çıktı ertesi gün de hastaneye gittiğim kan tahlili yaptırdım hamile olduğumu öğrendim:)
blueberyy00 ezgikartal kuzum bende bu 3. Ay denememdi klomen ilk ay çatlatma iğnesi vurdum ama olmadı ikinci ay iğneye gerek kalmadan çatladı yine olmadı bu ay çatlamamıştı iki kere iğne vuruldu bugün sanırım hamile olduğumu öğrendim inşallah rabbim yanıltmaz
Gunleridag blueberyy00 Canım bu ay çatlamamıştı 2 kere vuruldum derken bu ay 2 kere mi iğne oldun? ilk çatla iğnene rağmen çatlamadı mı. Yoksa ben mi yanlış anladım. Kusura bakma bende bu ay çatlatma iğnesi vuruldum fakat çatlatma iğnesinden sonra doktor kontrol için çağırmadı 🤦🏻♀️ Yumurtlama günlerimde çatlama belirtimde pek olmadı çatladığına dair şüphelerim var o yüzden soruyorum ?
Ourmiracle Benim de galiba 19 20 mm oldugumda ovitrelleyle catlatmisti. 3.denemede tutmustu , dogdu ve 5 aylik oldu. Rabbim size de nasip etsin canim🤲🤲