Esraa54 bana 2 ayrı doktor baktı
İlki prof. Doktordu ilkkez o gün alttan bakıldı kesen boş ya geriden gelen gebelik yada boş gebelik ama aktif bir kanama görmüyorum boş gebelikse kanama artar düşük yaparsın dedi kese gerçekten boştu
2 gün sonra kendi doktoruma gittim normal baktı kanama yok ama yolk kesen oluşmuş Bebek daha görünmüyor dedi ben bayıldım lekelenme geldi
Detaylıya gönderdi Bebek var kalp atışı yok dedi sordum kanama var mk diye kese etrafında hafif kanama var dedi normal ultrasonda görünmemişti detaylıca göründü bir sızıntı olduğu oda progestan ile 1 gün sonra durdu çok şükür
Uzun oldu ama net bir şekilde anlatayım istedim