Sevgi24 bana doktorum “eğer hiç açılma yoksa alttan ilaç verip başlatırım,o da kendi sancılarını tetikleyecek açılma öyle olacak ” dedi . Suni sancı gibi değil benim anladığım , daha masum bişey olduğunu sanıyorum . Her şekilde allah yardım edecektir inşallah. Sancıyı düşünmektense doğumun gerçekleştiği anı düşünüp kendimi pozitif tutuyorum 😊