ilkheyecan1 Duru40 o da doğru. Herkese beğendirmek imkansız. Hele beğenmeye niyeti olmayana.. çok teşekkür ederim 🥰
Sumsumm ilkheyecan1 ben begenmedim canim yani bana kimsenin aren diye seslenmesini istemezdim . Ama herkese gore degisiyor isim zevkleri sen begendiysen icinde kalmasin bence🌼