ilkheyecan1 Merhabalar,. İsim olarak en sonunda Aren’e karar verdik. Hep Aden demiştik aslında ama kız ismi diye geciyor. İkinci kız olursa ona koyarız artık dedik :) ama Aren ismi de herkese çok tuhaf geliyor. İkinci isim de bulamadık. Sizce nasıl? :(
Gulsurmeli ilkheyecan1 Benimde kızım olacak Aden olmasını istiyordum adının anlamı cennet bahçesi olarak geçiyor ama sonradan burdan bir anne uyarmıştı araştırmıştım epeyce Allahın naletlediği ad kavmi olarak geçiyormuş bende koymak istemedim açıkcası sizinde aklınızda bulunsun. Aren ismi bence tek başına güzel. Sağlıkla doğsun inşAllah 🤲🏻💕💕
ilkheyecan1 Gulsurmeli aaa bunu ilk kez duydum. Halbuki çok güzel anlamlari vardı. Kur’anda da geçiyordu. Bunu iyice araştırmak lazim
hazal1991 ilkheyecan1 Güzel bir isim, sağlıkla gelsin, mutlulukla taşısın inşallah ismini 🙏 isim konusunda kimseye kulak asmayın sizin hoşunuza gidiyorsa kimseyi ilgilendirmez
ilkheyecan1 hazal1991 amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰 insan ister istemez bı düşünüyor acaba gerçekten mi tuhaf diye ama buradaki yorumları görünce mutlu oldum 🥰🥰
Zeynepreyyan Millete işine gelmeyen her isim garip gelir. Biz isme karar verdik millet hala isim derdine dusmus. Özellikle eşimin halası yengesi filan babanin ismini koy diyor eşime. Niye takmışlar senin babana benim babam yok mu dedim .
ilkheyecan1 Zeynepreyyan en sinir olduğum aile büyüklerinin adını konakta ısrar eden insanlar. Kendileri çocuk yapıp onu koysunlar o halde
Gulsurmeli ilkheyecan1 evet ya öyle ki hoşuma gitmişti inanmak istemedim Allah’ın Kuran’da lanetlediği Ad kavmi. (Hud Suresi 60, Necm Suresi 50) Dikkat: Bazı web sayfalarında Aden isminin Cennet bahçesi olduğu söylenmiştir ancak bu yanlış bir bilgidir. Aden değil Adn kelimesi Cennet ismidir.. Aden ismi Arapça kökenli bir Erkek ismidir. Böyle yazıyor napsam diye şaşırdım açıkcası 🤷🏻♀️
Seher- ilkheyecan1 bende oğlumun ismini Aren koyacam inşallah az kaldı kavuşmaya bizim çok içimize sindi başkalarıda kullana kullana alışırlar ya şu an söylemedikleri için zor geliyor kulağa 😅
ilkheyecan1 Seher- inşallah sağlıkla doğar 🥰🥰 yani bence de anlamı da güzel ve çok duyulmus isim de değil. Herkes klasik isim bekliyor sanırım 😂
Zeynepreyyan ilkheyecan1 aynen öyle ya sinir oldum. Geçen gün halasiyla konuşuyor.ismi ne olacak diye sordu. Eşimde söyledi. Babanın ismini koysana bizde koyduk dedi oğlu için oğlu koymuş yani . Bende sessizce söyledim taktılar bunlarda dedim benim babam yok sanki dedim . Eşimde isim belli filan dedi sonra onun da babası var ikisini de koymucaz dedi