Mavi46 ben günlük yürüyüş yapıyorum 45 dk civarı, squat yapmıyorum, hurmanın fazlası zararlı olabilir sonuçta tatlı ve ben pek tatlı sevmiyorum yine de günde bir tane yiyorum, onun dışında ev işi yapıyorum ara sıra, asansör değil inip çıkmak için merdiveni kullanıyorum