Yaseminozc Bizde 25+4 bugün. 3.gebeligim başlarda bulantı fazlaydı şimdi rahatım çok şükür. Kızımız olacak inşallah.Rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin. isteyen herkese bu güzel duyguyu tattirsin insallah
yesilesinti Dygumstfa 10 mayıs tahmini doğumum ama ben Nisan sonu falan gelir diye düşünüyorum 😅 2 oğlumu 38 haftada doğurdum sancıdan önce suyum geliyo benim. Şimdi kızımı bekliyorum. Hepimiz sağlıkla, tek avazda alalım bebeklerimizi kucaklarımıza 🤲🤲🤲
Acemi_anne04 Dygumstfa benimde doğumum 25 mayıs bel agrım ve kaburgamda çok agrı oluyor oturunca zorlanıyorum
Zeynep0606 Dygumstfa cnm bende 23 haftaligim ve benim de yaklasik bir aydir ayni sikayetim var doktora soyluyirum normal diyor hatta benim sirttima da vuruyor
dugmeninannesiii tosya_08 aaa nie öyle geç kalmış canım. Ayrıntılıya girmedin mi orda kesin belli olurdu
tosya_08 dugmeninannesiii ayrıntılıya da girdim ama orda da göstermedi kendini adeta yoga yapıyor dedi doktor 🥰 ama kıza benzediğini söyledi 🥰
paradiseeeeee Dygumstfa bende 20 Mayıs görünüyor bakalım sol gögüs altı agrısı bende de var ama kabukta değil kalp değil değişik bi sızlama var sola yatınca oluuor ayakda oluyor oluıor yani göğüsler büyüdü baya ondan olabilir diye düşünüyorum ama
Dmtny 25 haftalık hamileyim, son bir haftadır sadece arada kasık ağrısı yaşıyorum. Onun dışında çok şükür hiçbir ağrım yok 🤲🤗
Kubra13 Canimmelegim bende 24 haftalık hamileyim ve 3 gündür dediginiz gibi ağrıdan duramıyorum otururken kalkarken kopuyor orası ağrıdan benim oğlum olucak kısmetse acaba neden bu kadar şiddetli bi ağrı oluyor doktora gittiğimde sorucam bende
T-aksoy Benimde 22 mayıs doğum ama 2 gündür doğum sancısı oluyor doktor progestan yazdı onu kullanıyorum. Bişey yapmadan dinleneceksin dedi. Sancılar 30/35 gibi çıktı. Acaba geçer mi sancılar 3. Gün bugün hala devam ediyor tedirgin oldum.
BurcuLice Dygumstfa bizimde 12 Mayıs inş benim bi şikayetim çok şükür tek sorun pelvis(çatı) ağrısı çekiyorum yürürken yatakta dönerken vs cuma günü kontrole gidince söyleyeceğim doktora onuda sağlıkla gelsin bebişler 🌹
Bilge44 23+2 olduk biz de Mayıs 28 ama sezaryan olacağı için daha erken gün belirlenir sanırım 🤰🏻💕 ilk aylar geçmek bilmedi ama 2. Trimester çabuk geçiyor sanırım 🥰🤰🏻🌸🤱🏻
Aminenesli Bilge44 sizinle aynıyız bana doktor 41 hafta dedi ikinci bebegim ilk sezaryen bildiğim kadarıyla sezaryen olan erken alır devlet doktoruydu acaba devlette geç mi alıyorlar
Bsmlh Dygumstfa benımde 10 Mayıs ama suyu sınır dua edip beklemekten basl ka çarem yok armut su yatış🤲
T-aksoy Bsmlh progestanla ağrı kaç günde geçer biliyor musunuz? Benim 3. Gün hala sancı geliyor gidiyor arada. 🥺
61anne Hatice-08 21haftamdayim canım badem yağı önerdiler kullandim bepantol kullandım eczacim bebek yağı kullanmamı önerdi onu deneyecegim