Nurssss Merhaba kızlar bazen beyaz bazen sarı bazende acık kahve akıntı oluyor normal diye düşünüyorum ama çünkü düşük riskim kanamam olmadı hiç doktora da gittim bi sıkıntı gozukmedi sizler ne düşünüyorsunuz bu arada agrı sızı hiçbişeyde yok
Nurssss Happylif3 doktora gittiğimde bi sıkıntı gozukmedi yinede içim rahat etmedi normal mi acaba diye sprmak istedim sizlerde de oluyormu