OzgeSahin2 benimde yanmıyordu taki 37 haftalık olasıya kadar burdaki postları okudumda Allahım yardım etsin diyordum suan 38+5 haftalıgım hala devam ediyor mide yanması ve cok felaket bi şekilde gece uyuyamıyorum bile önceden ögle Cok yanmam olmazdı maden suyu iciyordum ama şimdi artık o bile fayda etmiyor öyle demeyin valla son haftalara dogru yanar 🤷♀️