28+2 haftalığız en son geçen hafta kontrolümüz vardı çok şükür büyüme olmamış Doktorum değerlerimizin aynı olduğunu söyledi, ilk büyüme olduğunu 16. Haftada öğrendim 19. Haftada detaylı renkli ultrosana girdim diğer doktorumda büyümeyi gördü ve tek böbrekte olduğunu söyledi bu bizi mutlu etti diğer ay gittiğimizde diğer böbreğinde büyüdüğünü gördü ve bu kötü haberdi yinede çok şükür neler var dedim Bebeğim etkinlenmesin diye takmamaya başladım fakat doktorum erken doğum olabilir haberin olsun dedi sizlerdende bu durumu yaşayan var mı? Neler biliyorsunuz böbrek büyümesi hakkında? Rabbim Şafi ismi ile sağlık versin bebişlerimize mübarek ramazan ayında 🙏