Merhabalar anneler,keyifli pazarlarınız olsun.28.haftadayız ve son 1 haftadır ayaklarım bileklerim çok şişiyor.öyle tuzlu da yemiyorum.su da tüketiyorum.önceleri sadece akşamları hissediyordum,ama 2 gündür sabahları da oluyor.sizler neler yaptınız bu durumlarda?herkes normal diyor ama korkuyor insan😔