ZeyHus33 Kızlar bacağımın arasına yastık alıp uyuyorum ama bugun özel bölgede ve arkaya kadar bir agrı hissettim geri gitti normalmi 33+4 günlügüz
Buketkucuk ZeyHus33 bebek aşağı baskı yaptığı için ağrın olabilir belki canım ama birdaha tekrarlarsa eğer doktoruna danışmanı öneririm sonuçta ileri haftalardasın🙏🏼🙌🏼
spiker_anne ZeyHus33 pelvis kemikleriniz kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor🥳 bu dönemde hafif sancılar bölgesel ağrılar çok normal ❤️🌸
enfla ZeyHus33 bnm bı kac haftadr var o kadar agrıyorkı bazn sagdan sola donemıyorum rahım bıyunda yada agzında bı sıkıntı yok çatı agrısını fazla hıssedıyorsn dedı doktor
Almilaaa Bende 33+4’üm arada inanılmaz bir ağrı oluyor ama anlık böyle bıçak saplanır gibi. Ve ondan sonra çamaşırımda ıslaklık oluyor idrar mı kaçıyor anlamadım doktoruma sorucam. Bu sabah kahvaltıda resmen yerimden zıpladım öyle bi ağrı girdi ki..
ZeyHus33 spiker_anne ay ne zormus ya agrılarım bitmiyor kızımda hic bunları yasamadm bu oglum bni cok zorluyor
Yelizimmmm3447 31 haftalığız biraz ayakta çok duruyim yada yüriyim aynı sancı banada oluyor bıçak kesmesi gibi