mervg1 Kızlar doğum sonrası korse kullanan veya araştıranlar var mı? Ne zaman kullanmaya başladınız doğum sonrası hangi ceşit korseyi tercih ettiniz?🤔
sntn mervg1 pamucco diye bir marka var onun bir korsesi var ben onu almayı düşünüyorum istediğin kadar sıkıyorsun ve esneme yapmadığı için tam bir korse yani o balenlilerin balenleri rahatsız ediyormuş birde esnek bir kumaş olduğu için tam korse görevi görmüyor
Buketkucuk mervg1 bende kullanmayı düşünüyorum en hızlı kilo verme ve vücut toplama yöntemi kesinlikle. Sezeryandan sonra ne zaman kullanılmaya başlanır bilmiyorum ama normal doğum sonrasında hemen kullanılmaya başlanıyor diye biliyorum
yusufbebekk447 mervg1 bu korseler iç organlara zarar vermiyor mu ya ?? Ben de yazma bağlarım belki bilmiyorum 🤣🤣
mervg1 sntn teşekkür ederim bi bakayım bu markaya ben de owli markasını duydum ama belden destekli demirli falan rahat olmaz diye düşünüyorm
Dehya Geçenlerde buraya biri video atmisti rahim zaten bebek ve plasentadan dolayi iyice gevşemiş hemen korse takılırsa rahim ve mesane sarkması tetiklenebilirmis.aradim ama bulamadım videoyu.ben ilk 1 ay takmayı düşünmüyorum.bir de külotlu korseler öneriliyor yine sadece bele takılanlar rahmin üstündeki yükü arttiriyormus
Sec Ayrem korse diye bi marka var rahim toparlayıcı ve korsesini beraber aldım Doğumdan 1 hafta sonra kullanmayı planlıyorum , sezeryan olucam göbek kalsın istemiyorum . Baya önerildi çevremden bi inceleyin derim