Egeligelin Tekrar başlayan bulantı ve kusmalar yaşıyorum. 3.dönemde aynı şeyleri tekrar yaşayan var mı lale ?
Ohaezgi Egeligelin evet benimde bulantılar tekrar başladı her sabah bi kere kusarım artık çok alıştım bu duruma 😂 kusuyorum kahvaltı yapıyorum bazen çok erken kusuyorum sonra tekrar uyuyorum😂
Nuray23 Egeligelin 2.trimesterin gozunu seviyim ya ne guzel zamanlarmis 😁 bende 3teyim bulantim yok ama eski istah da yok halim yok heryerim agriyor. 1.trimester a donduk yine. Insallah kusmalarimda geri gelmez. Allah yardimcin olsun.
Mervee26 Egeligelin yorumları okudum biraz ben de rahatladım. Şu an 30+2 geçen hafta yolda epey midem bulandı. Haftaya kontrolüm var soracaktım ben de normal mi diye
Egeligelin Ohaezgi benim hep bulantı var şansım varsa kusarım hayat enerjim gitti hiç bişey yemek istemiyorum.
Seher- Egeligelin aynı durum var maalesef sürekli bulantılarım var kusarsam belki rahatlarım diyorum ama oda çok nadir oluyor
Egeligelin Ohaezgi 9 gün oldu bırakalı kabızlık hat safhadaydı .Kendimden kilo vermeye başladım inşallah bebişlerim iyidir.
Sedagok 32+1 benimde bulantılarım yeniden başladı sabahları çık kötü oluyorum doktor idrar tahlili istedi bakalım sonuca göre değerlendirme yapacak