Kizlar ben normalde Panikli biriyim kötü düsünürüm bisey olucak derim icime bisey düstügünde yani ne bilim Kaygili biriyimdir kisacasi . Hamilelik dönemimde bu kaygilar viraz da olsa gitti acikxasi. Sadece kizimi düsünüyorum. Hep iyi olumlu düsünmeye calisiyorum. Sizce ne gibi yöntemler var daha positif olabilmek icin ?