Merhabalar.. bende tetenoz aşısının ilk dozunu vuruldum bu hafta 2. Dozu vurulmak lazim ama 3 büyük ameliyat geçirdim inanın hiç bukadar agrim olmadi kalp çarpıntısı ateş falan yaptı bende.. 2.dozu olmayan ve doğum yapan var mı yoksa olmam şartmi tecrübelerinizi paylaşirmisiniz