Kızlar doktorum tansiyonunu ölçtur falan diye korkuttu mesajda ama zaten yarın hastaneye gidicem bebek hareketleri de gayet iyi ama neyden bakınca cnm sıkıldı doktorum da tansiyonun normalse normaldir dedi yani vücudumda başka bisi yok gebelik zehirlenmesi olamaz dimi