Barbi Tugceonur ya ben 57 kiloydum şuan 4 aylığım 72 kilo olmuşum ilk hamileliğim.kolay verilir diyolar ama bilmiyorum 😞.dikkat ediyorum artık biraz daha
Nurr24 Barbi hızlı almışsın canım bende baya hızlı aldımda sen benide geçmişin üzülme her türlü alınıyor bende öyleyim
Tugceonur Nurr24 Hiç üzülmedim ki zaten çok zayıftım iyi oldu böyle daha iyi oldum yani pek bi fark yok bence bu hamile kalmadan önce 40 kg Bu da şuan ki halim 60 kg
mavibahar Tugceonur 20 kilo çok değil mi? 🤔 Bende çok zayıfım ama normal doğurmak istediğim için kontrollü gidiyorum. 5 ay da 6 kilo aldım 😁
Tugceonur mavibahar Bilmem bana hiç çok gelmedi şahsen aksine çok sevindim çok zayıftım iyi oldu böyle bi yerimden belli değil ki kilom biraz yüzüm biraz da kalçama verdim hatta boyum uzamış 🙈
Seher- Tugceonur çok tatlısınız maşallah kilonuzda gayet iyi duruyor zayıf olduğunuz için hiç önemli değil bence alınan kilolar verirsiniz zaten doğumdan sonra.sağlıkla sağ salim kavuşun bebişinize 🤗
Tugceonur Seher- Değilmi ya kilo takıntım yok aslında ama nedense 20 kg aldım diyince insanlar hep bi üzülme verirsin modunda ben vermek istemiyorum ki çok yakıştığını düşünüyorum aksine doğumdan sonra da bu kiloya çıkmayı istiyorum 🙈
Seher- Tugceonur ben normal bir kiloda kaldım 57 den 65 e çıktım ona rağmen takmıyorum yani alınırsa verilir düşüncesindeyim ama sizin gibi zayıf kuzenimde hamile ve inanılmaz seviniyor kilo aldığına 60 lara çıkabildiğine o yüzden anlayabiliyorum sizi normal hayatta bu kadar almak imkansız zaten hamilelikte gayet normal sağlıklı olunda gerisi çok önemli değil 🤗
mavibahar Tugceonur kilo takıntısı için söylememiştim. Normal doğumu düşünenler için demiştim. 😊 Zayıf olunmasına rağmen yine de kontrollü gidilmeli diye düşünüyorum. 🤔🤔🤔 Yoksa tabiki çok zayıf insanlara kilo yakışabiliyor ve öylece kalsın. Ben çok fazla doktorla konuşup zayıf bile olsan kilonun her anlamda çok iyi olmadığını dinlediğim için söyledim. 😁 Yoksa seçim sizin 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Ben kendi açımdan çok şükür çok şükür çok şükür diyebilirim 🤲🏼🤲🏼🤲🏼 😁😁😁
tgb94 Tugceonur çok çekersiniz maşallah 💐🌺🌺 30+6 benim çok güzel gidiyor hareketli sadece alt tarafımda çok yürüdüğümde batmalar var korkutuyor ama normalmiş yarın kontrol var çok merak ediyorum oğlumu😍😍