Duyguentrk Kızlar 6 haftalık hamileyim. Yumurtlamamdan 12 gün sonra kan testi değerim 1258,64 çıktı. Doktor randevum salı günü. Değerim biraz yüksek sizce ikiz olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
Pcoslubiranne Duyguentrk Adet gecikmesi olmadan mi cikti bu deger.Yuksek olmasi ikiz olacagi anlamina gelmez.Kese gorundugunde belli olur.Belki erken olmuştur yumurtlama günün.
Deletedmom15257 Duyguentrk yok cnm ben ilk baktığımda 4+2 haftalığım değerim 1260 'di seninki gibi ama kızım olcak
Arya92 Duyguentrk 5+4te 5300du değerim tek gebelik tek kese Allah hayırlısını versin tek çift farketmez.ama ultrasonda belli olur bencede
Twinsmom66 Duyguentrk benim şuan 28 haftalık.ikiz ve ilk değerim 100 iki gün sonra 250 idi keseleri ya da kalp atışını duymadan umutlanmayın bence
Duyguentrk Çok sağolun kızlar. Salı günü belli olucak evet. İnşallah sorunsuz görebilirim. Tek çift tabiki farketmez. Değerim yüksek geldi ama olabiliyormuş sağolun.