Hatice-31 Merhaba arkadaşlar Bugün gonalf 900 kullanmaya başlıcam ilk 3gün 75 doktorum bakacak ve dozajı ona göre ayarlıcak aranızda kullanıp gebe kalan var mı etkileri neler söyler misiniz umarım inşallah bu ay sonuç verir
Bsmlh Hatice-31 yumurta fazlalastırıcı 225 kullandım bende tüp bebekte ek ilaçlarımda vardı sükür 25 haftaya gitdik
Gamze122 Hatice-31 canım bende kullandım 75 ml vuruldum hep göbekden kontrollere gittim yumurtalar buyuyene kadar yumurtalar buyuyuncede o gun catlatma ignesi vurdum 18 20 ml olmustu yumurtalar sonrasında aşılama ile ikizlere hamileyim şuanda rabbim seninde yuzunu güldürsün sag saglim hayırlı haberler alırsın inşallh
22_07_18 Hatice-31 bende kullandım tüp bebek tedavisinde 180 le başladı ilk sonra 225 e çıkardı doktorum çok şükür pozitif sonuç aldık rabbim emeklerinizin karşılığını hayırlısı ile versin inşallah
Mucizemmm67 Yumurta bıyutume çoğaltma canım bende kullandım tüp bebek tedavisinde 225 olmak üzere ben kullandım ve şuan hamıleyım ınş senın İçşnde yarrarı olur raabım kımsenın kucağını boş Çıkarmasnnnn🙏
Hatice-31 Bsmlh çok şükür rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bende pico Çar bir çok defa klomen ve çatlatma iğnesi vuruldum olmadı doktorum gonalf başladı inşallah bende bu ay güzel haber alırım
Bsmlh Hatice-31 bende pcos hastasıyım aynı yollardan geçtim bende işe yaramayan tedavıyı Fas’la uzattırma druna zaman kaybı
Hatice-31 Canım ben önce 75 vuruldum çarşamba kontrole çağırdı ona göre dozaj artırılacak inşallah güzel bir şekilde yumurtam gelişir 🙏🏻🙏🏻
Hatice-31 Gamze122 sen aşılama mı oldun canım çok sevindim rabbim sağlıklı bir şekilde kuracağına almayı nasip etsin çok saol canım amin inşallah dualarında bana da yer ver🙏🏻🙏🏻🥰🥰
Gamze122 Hatice-31 ilk aşılamam tuttu cnm cok şükür rabbım isdeyen herkese nasıp etsın inşallah 🌸 bu güZel duyguyu rabbım anne olmak isdeyenlere tattırsın
Hatice-31 Gamze122 ilk çocuğun mu canım benim bir oğlum var 3 yaşında ikinci çocuk istiyoruz nasip olmadı daha 9 aydır tedavi alıyorum ama olmuyo inşallah bu sefer olur🙏🏻🥰🥰
Gamze122 Hatice-31 ilk canım kendılıgınden hamile kalamadım evlendıgımden berı doktorlara gittim ama cok ilgi görmesim yaşım 19 du ondan heralde 6 seneye girdi evliligimiz sonra şimdiki doktoruma denk geldim klomen kulandım hamile kaldım ama düşük oldu bi kac kezdaha klomen tedavısı gördüm olmadı sonra aşılama tedavısıne gectik cok şükür 👧👧 kızlarımı beklıyorum 😍