Zeliiiss bebek gayet iyidir merak etme😍 ben de ara ara hep bı hafiflik, rahatlama,sanki hamile değilmişim gibi hissederdim, hatta bu böyle doğurana kadar sürdü benim. Bebek, arada annenin bedenini rahatlatıyor diye düşündüm hep 😋😘doğuma kadar ara ara öyle şeyleri hissedebilirsin stres yapma kendine ve bebişe🤍🤍