Arsiin hayir. Yapmayin test. 5 gunu bekleyin. Yada yapicaksaniz yoktur bisey yaa falan fiye testi yapin. Ki uzulmeyin. Ben oyle yapiyordum Test yapinca ilk once kendimle konusup ikna ediyordum kendimi diyordum ki muhtemelen hamile degilsin piskolojiktir test yap ama cikmasada uzulme zaten butun aylar senin simdi bi bakiyim adetim gecerse birde yaparim falan kasasinda yapiyordum o zaman uzulmuyordum. Ama bi keresinde o kadar cok belirti yasamistimki kesin hamileyim dedim ve test negativ .çok kotu olmustum gercekten. O yuzden dedigimi uygulaya bilirsiniz.