Bernur_TR benimde yarın sabah suni sancıyla başlatılacak geceden beri sancılarım vardı hastaneye gittim nstde 42ye kadar çıktı sancı ama doğum için yeterli değilmiş okadar zordu ki o bile İlk doğumum bunun iki katına nasıl dayanılacak çok korktum evdeyim sabahı bekliyorum Allahım sizin gibi kurtarsın inşallah beni de oğlumu alayım kucağıma sağlıkla herşeyi merak ediyorum ama şuan sadece korkuyorum