Seyda2434 Merhaba hepinize ilk randevum da doktor 5+5 sın evet keseyı goruyorum demıstı ona gore gun ve hafta saydım 7 haftalık olmam lazımken 2. Randevumda 8 +3 gunluk goruyorum dedı doktor bu normal bişeymi yasayan varmı
Elifbzks Seyda2434 gelişimi önden gidiyordur o yüzden görüyorum demiştir üzülmene gerek yok biz büyüdük biraz 19-4 ama gelişimi bebeğin 1.5 hafta önden gidiyor bazı bebekler geriden geliyor belli olmuyor yani :)
threestar Seyda2434 bazen bir hafta geriden ve ya ileriden gösterebiliyor ultrason, gebeliğim boyunca genelde önden gitti hep