Kızlar o kadar erken diye düşünüyordum ki. Kuveze girer korkusu vardı hep. Meğer bütün söylentiler yalanmış. 34 teki bebeklerde kuvezde olmayabiliyor Muş. Gelelim hikayeme
Yine sıradan bir gün. Bir aydır olduğu gibi sürekli bir sancım var. Arada hafifleyen arada oturma yatmama bile izin vermeyen..
Nerdeyse iki günde bir kadın doğum acile gider olmuştum. Doktorumuz her seferinde acilmamin olmadığıni söylüyorlardı. Sancimi durdurdukları iki ilaç vardı. Yan etki yapması sebebiyle biraktirdilar. 2,3 kez hastanede yatişim yapildi. Bidaha bidaha taburcu oldum falan. Sonra, beklenen gun çattı geldi. Cuma akşamı 29 Ocak ta yine akşam hastaneye gittim ufak ufak Sancilarim vardı ama suphelenilecek birşey yoktu diye düşündük. Tek sıkıntımız, karnimda aşırı mi aşırı sertlik vardı. Sebebini bulamıyorlardi. Sağ bobregim de genişleme varmış. Bunu ilk kez burada duymuştum. Sonra yatış önerdi doktorumuz takibe alalım seni. En azından içimiz rahat olsun bişey Olacagi için demiyorum dedi. Yatişim oldu
O gece müthiş bir sancı çektim ama nst de aşırı düzensiz çıktı. Doktor iki ilaç başlattılar. Yine de sancimi durduramadilar. Karnımın sert olmasından korktular. Bebeğin eşinden erken ayrılabilecegini söylediler. Karnimda belki de enfeksiyon olabileceğini ve karnimdan sıvı alıp dayanabilirsen eğer iki gün üç gün sonra sonuçların çıkabileceğini, bu testin sonucunda enfeksiyon varsa ki eğer yine sezeryanla alabileceğini, eğer istersem de hemen şimdi sezeryan olabileceğimi söyledi. Bende zaten belimin ve kasıklarımin ağrısından harap olmuş durumdaydım. Eşimde geldi beraber karar verdik annem ben ve eşim. Bir sürü kağıt imzaladık. Önlüğümu giydirdiler. Goturduklerinde Ayetel Kürsi nin bir türlü sonunu getirememistim.. telaş yapma falan dediler. 😊Soru sordukları için duamı tamamlayamamıştim en sonunda hızlıca bir dua ettim Ayetel kursiyi okudum
Ve Allah’ım sana sığınıyorum ya Rabbim dedim..sonrasında zaten uyusturmuslar..uyandığımda odamdaydim. Doğuma girmeden once kuveze alınacağını soylemislerdi. Gozumu açtığımda yanımdwydi
Kilosu az ama ciğerleri gelişmiş olduğundan almadılar
.bu benim ilk gebeliğim. Herkese tek tavsiyem var ben hala ki tecrübeli sayılmam ama yinede tek öğrendiğim birşey var.
.Bebeğiniz için her zaman güçlü olun. Yanımda herkes ağlarken, ben kendi kendime çocuğuma kavuşacağım zamanı düşündüm şimdi happy moma elveda ediyorum.. Rabb’im hepinize hayırlı doğumlar nasip eylesin 💙Sizinle aramızdaki paylaşımlarımız çok güzeldi. Happy momda en çokta, "birimizin derdi olsa hepimiz birden kenetlenirmişcesine, aileymişcesine, bir olup birbirimize fikirler vermek"her zaman çok güzeldi..
. (Tarih 30 ocak 3:57 ydi. Ve benim bebeğim dünyaya geldi..)