Esosun Uerdem seninki iyi canım ben 20 haftada 31 mm ile serklaj oldum sonrasında kontrol oldum kısalma açılma yoktu inşallah hala da yoktur ☺️ Düşüğün mü vardı önceden sordun canım böyle yoksa uzunluk iyi
Hasret_ Uerdem 18. Haftamda farkedildi 1,5 ay yattim hastanede dikiste atildi Ama 24 te dogdu kuzum ve 1 ay yasadi 2,5 cm altina düserse sikinti
Uerdem Esosun bunu ilk defa duydum yaşa veya genetiğe mi bağlı bilmiyorum bu zamana kadar ölcmemeleri tuhafıma gitti İnternet’e araştırdım kisa olmasi halinde dikiş atiliyormus eger kisa çıksaydı gec kalınmış olabilirdi
Esosun Uerdem o zaman arada kontrol ettir canım ne olur ne olmaz doktorun da demiştir sıkıntı yok diye zaten 😊