Almila_koncuy48 Kızlar ben özel de kontrole gidiyorum ama doğumu devlette düşünüyorum .son bir kaç kontrole devlete gitmeyi düşünüyorum böyle bir şey yaşayan var mı ?
Sineemm Almila_koncuy48 ben ikisinede gidiyorum vasindan beri şimdi özeli bıraktım sadece devlete gidiyorum
Dlkelc09 Almila_koncuy48 20.haftaya kdr planım o yöndeydi . Düşük tehlikem olduğu için özele de devam ettim. Detaylı ultrason yaptırana kdr devlete de gittim . Devleti birktm sonra pandemiden dolayı her gün 2 doktor var ve randevu almak cokcok zor . İyi bir doktorda bulmuştum aslnda devam etmeyi çok isterdim.
Almila_koncuy48 Kızlar çok sağolun bende öyle yapayım . Doktorun tepkisinden çekiniyorum biraz ha özelde doğuracak durumum çok şükür var ama devlette bedava iken özelde para dökmek istemedim 😂😂😂inşallah sorunsuz atlatırım bu süreci 🤣