kbra1518 Kızlar 34+2 günlük hamileyim bugün tansiyonum birden düştü 8.5 çok kötü oldum şuan iyim ama miğde bulantısı var hala normal mi böyle olması ve bebek çok hareketli çok kasılmaların oluyor erken doğum belirtisimi yoksa normal mi bunlar
Mommmyyy kbra1518 hamilelik ve Demir eksikliği varsa oluyordur kan değerlerine baktırdın mı canım ,dr bana öyle dedi çünkü benim de hep düşük çıkıyor
Mommmyyy kbra1518 korkma bir de gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği ve idrarda protein çıkınca oluyor
Sermec27 kbra1518 benim de hep öyle 8 5 tuzlu yesem de yükselmez sabit duruyor alıştı benim bünyem artık 🥰 düşük tansiyonun bebek için bir zararı yok yüksek tansiyon riskli
Ohaezgi kbra1518 benimde bi ara 6ya kadar düşmüştü tansiyonum ve sürekli burnum kanıyodu aynı zamanda doktorum tansiyon düşmesinde bişey olmaz tuzlu ayran iç sol tarafına yat dinlen ama yükselirse sıkıntı hemen beni ara demişti
Kader_152199 Canim odemin sisligin falan varmıydi onlardan oluyor yada gebelik zehirlenmesinden düşüyor tansiyon diye biliyorum ama :/