Seymacem Kizlar merhaba Bugun tam 35 haftalıgiz sağ ayağim cok fazla şişiyor sonradan geçiyor sizde de böyle bir durum var mı bunun için ayrı doktora gitmem gerekiyor mu ?
Ezel_hazel Seymacem benimde öyle genellikle akşamları fark edilir derecede oluyor özellikle sağ ayağım sol da bir şey yok . Ödem oluyordur doğum yapınca geçer bence bir sorun olduğunu sanmıyorum
surelitta52 Seymacem Benim de sol ayağım ve bileğim aşırı derecede şişiyo. Dr’um ayağını havaya kaldır soğuk suya koy dedi. Yalnız ben ayağımın üstüne de basamıyorum aşırı ağrıyo ve sürekli sızlıyo. Var mı böyle ağrı çeken?
Busbus2020 Seymacem benim de öyleydi akşam soğuk suya koydum bi de ayrıca hep soluma yattım geçti yüksekte de tutabilirsiniz ayağını ben iki üç gün yaptım geçti