Bugün doktora gittim kızlar 36 hafta oldum son aya girdik doğum için hazırlıklara baslayalimr dedi sizlere de anlatmak istedim, sizlerinde bildiği şeyler varsa paylaşalım inşallah 🌸 35-36 haftalıkken 1 çay kaşığı ahududu yaprağı fincan su ile demleyip günlük bir bardak tüketmek 37-38 de bunu iki bardağa çıkarmak 39 da 3 bardak şeklinde doğumu kolaylaştıci etkisi varmış bende araştırdım internetten aldım bu bitkiyi. 3-5-7 şeklinde hurma tüketmek son ay . Ve 36-37 en az 15 dk plates topu egzersiz 37 sonrası yarım saat egzersiz şeklinde konuştuk bugün başladım sizlerinde işine yarar inşallah 🎀🌸🌺🌺🎈