Yunusemreninannesi aslında gitmenizi tavsiye etmem tanıdık var ise onu bilemem ama bundan 2 buçuk ay önce babam çam sukarada Vefat etti bize kapıda iyi dediler 40 dakika sonra ölmüş sözde ama kalp EKG sinde hastaneye girdiğimiz saatten sadece 10 dakika sonda çekilmiş ve kalbi durmuş ve bir hafta önce arkadaşım orda doğum yaptı sezaryen kadını param parça yapmışlar orda şuanda doç veya prfoser doktor yok hepsi çıktı yani yeni yeni stajerler ve normal doktor var benim evime 10 dakika ama asla gitmem kim gittiyse öldü orda kamelar elimizde babam bakmadıklarndn öldü bide güle güle stajer kapıya gelip vefat etti diyo bu insanlık değil.. ben tavsiye etmem sizin tercihiniz yinede saygı duyarım..