hulya_1919 İyi geceler kızlar yeni Doğum yaptım bebeğime sleepi kullandım yenidoğan ama sızdırma yaptı ve yapışkanlarını hiç beğenmedim molfix pureand soft ve prima arasında kaldım kullananların tavsiyelerini bekliyorum hangisi molfixmi primamı
ZEhrA_94 hulya_1919 prima bence molfix de çok şişiyor sanki çok çiş yapmış gibi ve bel ölçüsü kısa bilmiyorum sadece benim bebeğimde mi öle ama birde çok kalın bir yapısı var molfixin prima daha ince ve daha çok hava alıyor
ratatosk hulya_1919 çok fazla bir bilgim yok ama bugün kuzenim prima pure önerdi diğerlerine nazaran bir tık pahalıymış ancak çok sık değiştirmiyormuşsun pamuklu dokusu ve uzun süre kuru kalıyor hiç pişik sorunu yaşamadım dedi. Kendi deneyimim yok maalesef ben de deneme yanılma yoluyla gidicem bazı bezlerin bazı bebeklere alerji yaptığı da söyleniyor bilemiyorum
hulya_1919 ZEhrA_94 bahara hastaneden hediye denemelik prima ve molfix vermişlerdi primayı çok beğendim prima alıcam Sanırım
Livaaa İkisi arasında prima iyi gelmişti, ben molfixi beğenmedim. Kızımda sleepy ve prima dönüşümlü kullandım
hulya_1919 ratatosk fiyatlarına bakmadım ama prima alacağım sanırım ucuz olup sızdırırsa israf oluyo fiyatında önemi kalmıyo bence
BernaUludag78 MirzaHazal56 canbebe için çoğu bebekte alerji yapıyor diyorlar. 2 paket yeni doğan bende almış bulundum deneyip göreceğizz
MirzaHazal56 BernaUludag78 valla bacım ben kızımda kullanıyorum kızım 17 aylık oldu . Şimdi hamileyim gene can bebe kullanicam bebeğime tabi çocuktan çocuğa değişiyor her çocuk aynı deil ben başka bez kullandım 2 defa kızımda alerji yaptım geri can bebe kullandım alerjisi geçti yani tercih meselesi bu genede siz bilirsiniz
ratatosk hulya_1919 yani ben de prima pure denicem önce ucuz alıp sızdırma ya da çok sık değiştirme olursa aynı hesaba gelir sanki
hulya_1919 ratatosk Evet bende öyle düşünüyorum sonra sızdırıyo alt çamaşırı ıslanıyo yıkanıyo sürekli ayni hesap
3prensesannesii hulya_1919 İlk kızıma primadan başka bez kullanamadım alerji yaptı başka beze geçince ama ikinci kızımda a 101 ın soffia marka bezini aldım gerçekten primayla Aynı nerdeyse ve fiyat olarak çok daha uygun