Cennetulmeva Değil 🥰 Ben de 25 haftalıkken doktora gittiğimde bebek doğum şeklini aldı demişti. Yanii aşağıya dönmüş başı. Normal olmaso gereken bu dedi. Ve ister istemez kasık aralarına baskı ağrı yapıyor, zamanla da artıcak malum kilo aldıkça bebik ve aşağıya indikçe daha ağrılar çoğalabilir🥰 Yürürken insan penguan gibi oluyor bacak aralarındaki ağrıdan😂 Ama olması gereken aşağıya yönelmesi