EbruBaFilizfidan Kızlar merhaba 29 haftalık hamileyim göğüslerim biraz büyük olduğundan göğüs altım pişik gibi oldu sivilce sivilce çok kaşınıyor sizde de böyle bir durum yaşandı mı?Yaşandıysa hangi kremi kullandınız?Şimdiden teşekkürler…
emelbulbul EbruBaFilizfidan benimde buyuk goguslerim valla yasadim yasamaz miyim pudra suruyorum ben bebek pudrasu bazilari atlet giyip ustine sutyen giyiyor 🙂