mommyjean İyi geceler hanımlar 1 ay önceki testte 10 milyon çıkmıştı sperm sayısı şu anki testte 15-20 adet yazıyor acaba bir yanlıslık olabilir mi, hadi sayı binlere düşer de bu kadar düşer mi yaa. Haftaya doktora göstereceğiz sonucu bakalım.
Happykariner mommyjean canım çok gecmiş olsun üstte kalsın diye yazıyorum. Bizde sperm testi 1.5 ay önce verdik 3 ay dolunca gel dedi şu an ilaç kullanıyoruz işe yaradı mı diye içim içimi yiyiyor
afrasil mommyjean canım 10 milyon zaten çok az ama 0 a düşmemiştir belki ben şey duydum belli rakamın altında olunca sayılmıyor diye belki öyledir sen kaç senedir deniyorsun kuzum imkanın varsa hic uğraşma tüp bebek dene
mommyjean afrasil attım canım bişey yazmadı daha bekliyorum işte haftaya gidicez kendi doktorumuza bakalım ne diycek. 150 bin değerle kürlere proxeede başlamıştı burdan biri 2 ayda 10 milyona çıkmış. Bakalım inşallah dediğin gibidir
mommyjean afrasil sadece solda hafif 1.derece varikosel varmış ama doktor ameliyata gerek yok şu an dedi sonra değerler böyle düşük çıkınca şaşırdık bakalım ne diycek haftaya