Ben normal Doğum çok istiyorum nedense sezeryandan çok korkuyorum ,ama bende de basur var ve yediklerime dikkat etmezsem kabız olduğumda kanıyor yani bu başıma 3 ay da bir geliyor kanama olayı ,haricinde sıkıntım yok , yani ben şimdi normal Doğum yapamayacak mıyım?