Eebbrruu bence baska bir doktordan da fikir al.. nedense türkiyede hep bir bahane buluyorlar sezeryan yapmak icin. Ya catisi dar denilir ya bebek 40. hafta geldimi direk sezeryan denilir.. almanyada istesende sezeryan yapmiyorlar bir saglik sorunu olmadigi taktir de.. ve ben burda hic kimseden duymadim catim dar sezeryan olacagim, nedense hep türkiyede duyuyorum 😬 yanlis anlama canim senin icin bunlari söylüyorum