Eebbrruu 38 haftalık oldum kızlar çatı kemiği darlığından dolayı doktrum yarina sezeryan gunu verdi. Ama bebek 37+4 görünüyor ultrasonda
EmineGneDemir Eebbrruu olsun canım benim de haftaya Doğum sezeryan 37+3 ye Doğum yapmış olcam. Gayet iyi bu zamana kadar geldik
Hanif Eebbrruu canım gece bi postta okumuştum sancın gelince çatı da açılma oluyormuş. Hatta bir arkadaş demiş benim doktorum çatı darlığı diye bişi yok sancın başlayınca çatıda açılma oluyor diye istersen bir araştır Canım canını da sıkma. Rabbim yardımcın olsun 🤲🏻 Hepimizin yardımcısı olsun bizimde 25 ağustos ta doğum Allah’ın izniyle 🙏🌸
Ozlmdz Eebbrruu bende 15 gün önce acil sezeryana aldım. Ciktigimda boşuna korktuğumu anladım. Korkulcak kadar değil. Sonuçta canın dan can ayrılıyor. Ama inan bebeğini görünce degermis diyorsun. Hele de bebeginle günler geçtikçe daha çok baglaniyorsun. Kesik yerin daha çok iyileşiyor. İste o zmn Rabbime daha çok sukkerdiyorsun ben anne olmak için ne yaptım boyle bir hediye ile ödüllendirildi diye.
NaimeYilmaz Eebbrruu Neden bebeği bu kadar erken alıyor ? Ayrıca catı dogum anında genıslıyor neden dogumunuzun başlamasını beklemıyor ? O zaman gerekırse yine alsın ameliyata ama bana bıraz fazla acelecı geldi .. Bebekte sorunmu var acaba ?
Meryy Merhaba Ebru ben de yeni anne adayıyım 2 aylık hamileyim lütfen moralini bozma senin motivasyonun çok önemli
RabiaYamur Eebbrruu üzülmeyelim bence bende hep normale kendimi odakladım. 36+0 da catı muayensi oldum ön tarafın kemikli beniş de kilolu bizde sezaryene karar verdik. Pozitif yönlerini düsün kucagına aldıgın anı hayal et daha iyi olur psikolojik olarak
GlahKaraku Eebbrruu aynısı bnde de oldu 36 hafta da doktor çatın sınırda dedı ıkı hafta sonra gel tekrar bakalım dedı 38 haftamdayım salı günü gıdecegız bakalom ne olacak ayrıca arkadasım 37 haftasında Doğum yaptı 1 aylık oldu bebegı hıcbır sorunu yok canınınızı sıkmayın sağlıklı gelsınler onemlı olan o
EmineGneDemir Eebbrruu yapma yapma herşey çok güzel olcucak. Bebeğin kucağında olucak sonrası ve o anı düşün 😍
Eebbrruu Normal dgum olursa bebek de sende riske girersin dedi çatı darlığından dolayı. 😞 sagolun arkdslar moral verdiğiniz için 😘😘
Eebbrruu Elifdilara özele gdyorum nst için başka yere gönderdi sancı çıktı alttan baktı o kadın da çatı kemiğin dar dedi normal doğum yapamazsın riske atma dedi
Elifdilara Eebbrruu yani kik muayene etti doktorun mu nst deki kadin mi.ebe miydi? Doktorun da muayene etsin. Bir de karismak istemem ama gecen gun instagramda bi ebenin yazdigina denk geldim cok sasirdim.cati muayenesi diye bi muayene yok cati dogum esnasinda esner diye yazmıştı.bebegin cok kilolu olsa tamam diyecegimde kilolu da degil
Eebbrruu Elifdilara cnm bnde brz paniklik var kendimi çok sıktım kastım o yüzden de öyle dedi. Bnden de kaynklanan bsey 😐
Eebbrruu GlahKaraku önemli olan sağlıklı shhtli olması cnm nasipte ne varsa onu yaşıyoruz benim.için hayırlı olan da buymus demek ki
Eebbrruu Hanif canım doğum sancim.başlamış 1 cm lık açılma var ama kemik dar dedi bebek için sknti olur dedi
Edayekta Sakin strese girmeyin ben ilk bebegimi 36 haftalikken kontrole gittigimde nts de sanckm cikti ama bebegim ters oldugu icin sezeryana girsim.yani sizinki masallah gayet iyi bence korkmayin Rabbim hayirliaiyla yavrunuzu kucaginiza almayi nasip.etsin
Edos Kendinizi strese sokmayın ☺ Sezeryan yada normal fark etmez sağlıklı olmasini temenni edin sadece ☺ Insallah saglikla kavusursunuz💕