Milissy Merhaba bende polikistik over var doktor bana normal yollarla hamile kalamazsın dedi ama normal yollarla da hamile kalınabilir sadece süreç uzar öncelikle bunu düşünüp motive olmanızı dilerim,doktorum bana klomen önerdi ve klomenim bittikten sonra muayene oldum sağ yumurtalığımda gelişme vardı ve bana 2 gün sonra gelin çatlatma iğnesi yapalım dediler ben de düşünmedim iğne kullanmak istemiyorum böyle denemek istiyorum dedim ve denediğim ilk ay hamile kaldım umutsuz olmayın ben ilk ilaç tedavimde ve sadece sağ yumurtalıkla hamile kaldım siz inancınızı diri tutun ben her zaman böyle oldum stresin de hamile kalmamanıza etkisi var kendinizi üzmeyin lütfen,inşallah en yakın zamanda hayırlısı ile hamile kalırsınız ve burdan hamileyim haberini de yazacağınız günler de gelir… 🙂