DilekDogan78 bu ara ölçüyorum 12 8 yada 13 8 çıkıyor belki 12 iyidir ama 13 korkutuyor beni birde kilom var 78 kiloyum 12+5 deyim hiç kilo almadım daha ama gece yemek yiyorum bu ara acikiyorum o mu yapıyor acaba
neslihann87 DilekDogan78 13.8 e çıkıyoda doktorunuza söyleyin takip edin tansiyon önemli benimde yüksek tansiyon sorunum vardı doğum sırasında 16 ya çıktı bazı sorunlar yaşadım dikkat edin
Papatya13371 DilekDogan78 14/9 olursa riskli dedi bana doktorum 14/9u gorursen hemen acile git demisti. Benimde genelde 13/7 12/7 çıkıyor 13 için bisey demedi doktorum. Sizde yinede dikkatli olun 13 gördüğünüz zaman limonlu su veya sarimsak yiyin düşer tansiyonunuz. 14 olursa mutlaka doktorunuzla görüşün
Aysenur96 DilekDogan78 geçen gün kontrole gittim merdiven çıktığım icin tansiyonum 14 olmustu doktorum 12 8 olana kadar bırakmadı dınlendım 12 8 oldu anca eve yolladı düşmeseydi müdahale edecekti 13 yüksekmiş hamıleler için dıkkat etmek önemli
Buketg13 DilekDogan78 canım ben kaç olmalı bilmiyorum da benimki de çok düşüyor onu biliyorum bir hafta önce hastaneye kontrole gittim fenalaştım bildiğin bı ölçtüler ⅜ tansiyon annemler daha yakın ev olarak hastaneye geldiğimi bilmiyorlardı aradım gelip aldılar beni . Evde de sürekli düşüyor tansiyonum sebebini bilmiyorum doktora gidince soyluycem ama
DilekDogan78 Aysenur96 birazdan yine ölçücem bizim ailede tansiyon genetik zaten gece yemeği bırakıcam artık
1pearl Buketg13 düşük tansiyon gebelikte normalmiş hatta bende geçen aşırı kötü oldum tam da doktora gitme günümdü düşük tansiyondan hiç korkma bebeğe hiç bi zararı olmaz kendin bi yerde bayılsan bile ayılır devm edersin dedi önemli olan yüksek olmamasıymış
DilekDogan78 Buketg13 çok düşmesi de belki skntidir bende tam bilmiyorum valla kiloma falan bağlıyorum artık şimdi yine tekrarladım 11 6 çıktı düşsün diye birşey de yapmamıştım
Gzdsrm DilekDogan78 canim dikkat et surekli olc tansiyonunu 14-9 ustunde gorursen mutlaka doktoruna soyle benim hamileligimin basindan beri yuksek seyredio malesef ilac kullaniyorum sanada ilac baslar doktor sen kontrole gittiginde mutlaka soyle yinede 13-8leri goruyorum die yuksek tansiyon sikintili malesef
DilekDogan78 Gzdsrm anladım canım daha doktora gitmeme çok var ölcerim bi kac gün watsapdan yazarım bı sürü ilaç içiyorum birde tansiyon eklenmez inşallah
Gzdsrm DilekDogan78 ahh bende oyle canim malesef eklenioda eklenio o ilaclar 32 haftalik olduk sanirim pazartesi bide insulin eklencek artik saglikli olsunlarda bebislerimiz 😍