ecemeric Meryemkale aynen sorun bence de. Ama bazı bebisler son zamanlara doğru ancak ancak dönüyorlarmis zaten
Meryemkale ecemeric sağlıklı olsun zamanında gelinde ağrılar önemli değil tek korkum onun sağlığı bakalım inşallah döner yada yukarı çıkar gerçi göbeğimi Üstüne de vuruyo ama bilemedim işte içeriyi göremeyince insan buluttan nem kapıyo🥴
_imra_1213 ecemeric öncelikle Rabbim sağlıklı kavuştursun, ama biraz dikkat etmenizde fayda var çok fırsat buldukça uzanmak dinlenmek lazım ☺️
ecemeric Meryemkale kesinlikle öyle insan ister istemez endişeleniyor. Rabbim sağlıkla kavuştursun insallah bizlere de ♥️🤲🏻
MinikKoala ecemeric canım bende de aynı sorun vardı 16 haftalıkken düşük tehlikesi olabilme ihtimaline karşı 2 tane farklı igne oldum. Şimdi yine aynı aşagıda hissediyorum gerçekten rahatsız edici bir durum 32. Haftadayım az kaldı inşallah