Kızlar benim 1 basarisiz tup bebek denemem var maalesef 11 ocakta kanama ile bitti ilk surecim yaklasik 10 gun adet kanamasi gordum az yogun ya da leke sekilnde benim subat ayi adetimi hesaplayamiyorm döngum hep düzenlidir kafam karıştı boyle süreci yasayan var mı 😒