Ozge353 tıbbi genetik bölümü yapıyor tahlilleri. Devlet hastanesinde gideceksen tıbbi genetik bölümüne. Kadın doğum doktoruna git söyle durumunu tıbbi genetik bölümü için takip açsın sana sonra randevu alıp git. Bazı kişilerde kanda pıhtılaşma olduğu için düşük oluyor ya da başka sorunlar oluyor ondan düşük oluyor