nur816 İlk kutunun bitmesine son bir tane beyaz hap kaldı fakat henüz regl olmadım. On gundur sabah ve akşamları şiddetli kasık ağrıları çektim ama bugün hiç ağrım olmadı. Kullananlar tecrübelerini aktarabilir mi?
BegumIscanTunc nur816 canım ben 3 ay kullandım kutunun hepsi bitince 2 veya 3 gün içinde adet oluyorsun bende ilk kullandığımda tereddüt ettim doktoruma sordum hemen haplar bittikten 2-3 gün içinde adet olursun demişti ve dediği gibide 2 gün içinde adet oldum
1prens1prensesannesii nur816 ben yarım paket kullandim adet olunca biraktım adetten sonra kullanmadim 1 ay sonra hamile oldugumu ögrendim
[silindi] nur816 bende hep yaz kullanırdım onu sürekli içiyorsun ara vermeden daha ilk kutunsa anca düzene girer
nur816 BegumIscanTunc inşallah ben de olurum pazartesi yeni kutuya başlayacağım. Bugün de olmayınca bı stres oldum. Bazıları ilk beyaz hapta oluyormuş. Bir de ben onuncu günümde başladım ilk kutuya acaba onun bir zararı olmuş mudur? Genelde ilk 5 günde başlanıyormus.
BegumIscanTunc nur816 yok canım bende kilo alımı felan olmadı gece yatarken alıyordum ben doktorum onu önermişti
nur816 BegumIscanTunc ben de bu ay 1 kilo aldım. Ama beyaz haplara geçince iki günde gitti sanırım ödemdi. Bu ilacı kullanıp kilo verenler olmuş inşallah ben de veririm 😅Benim doktorum bilgi vermedi araştırdim ben de mide bulantisina karşı akşam sekizde iciyorum.
BegumIscanTunc nur816 aynen canım kilo verdiriyor ben 3 ayda 4 kilo vermiştim ama.hic kilo almadım yani