Didemcet Merhaba kızlar hangi folik asit kullanıyorsunuz acaba bana doktorum VİFOLİC yazdı. Çok fazla iştahımı açıyor. Kendimi zor tutuyorum yememek için 🤦🏻♀️
Gulsahmesut Didemcet folidoce kullanıyorum baslarda uyku yapiyor sanmistim ama sanirim hormonaldi ilactan degildi gecti Cunku.. ben asiri istahsizim sirf yemek icin yiyorum ve zayıfladım baya bi
Didemcet Busbus58 yok canım açıyor. Nebil istiyoruz diye hamile olmadan önce verdi 2 ay kullandım sonra bıraktım o ara çok açıldı iştahım bırakınca düzene girdi şimdi hamile kalınca tekrar aynısı verdi yine iştahım açıldı 🤦🏻♀️
Didemcet Gulsahmesut sizin iyiymiş :) bende hamile kalmadan önce öyleydim tabi şimdi sigarayı da bıraktım oda çok etki ediyor 🤦🏻♀️
Sevcannn10 Folbiol kullanıyorum hamile kalmadan önce başlamıştım.9. haftamdayim hala devam ediyorum yan etki yapmadı.
Gulsahmesut Didemcet ben de sigara iciyorum ama artik ondan da tiksinmeye başladım midem kaldirmiyo bulantim olmuyo ama agzimin tadi tuhaf insallah birakabilirim bende tamamenn 😊