Bende olmuştu 7 aylik gebeydim. Apse oluşmuştu onu bosaltti doktor sonra orayi acik birakip kalanin akmasını sagladi antibiyotik kullandim sonrasında bir daha yasamadim cok sukur bu problemi. Doktor dogum yap emzirmeyi de kestikten sonra ameliyatini yapalım dedi ben priblem olmadigi icin ameliyat olmadim