Ilknur74 Suni aldım fakat bebiş gelmek istemedi ve sezeryan oldum belden uyuşturmalı .çokk zormuş cidden bu ağrılar canımdan can gidiyo allah hepimizin yardımcısı olsun
Ortmenanne16 Ilknur74 tebrik ederim Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 💐💐 suni ile açılma olmadı mı canım bebek neden gelmek istemedi
Gzmsydr Ilknur74 gözün aydın canım aynı durumu yaşadim 8 saat suni cektim sonra sezeryan.oldum ilk hafta biraz zorlar sonra geçicek emin ol
Musabzehra Ilknur74 Allah yardımcıniz olsun. Gerçekten zor bende 15 gün önce sezeryan oldum felaket ağrılar çektim 🥺
Ilknur74 Ortmenanne16 açılma 1 di 2 oldu sabahtan akşama kadr acıyı çektim bebekte sende yoruldum artık dedi doktor ya yarın deneyelim yada sezeryan dedi
Gzmsydr Ilknur74 olabilir süt hemen gelmeyebilir bi iki gün mama ver pompan varsa sağ sürekli gelmese bile sağ bi iki güne gelir gelince de sürekli emzirirsen artar sutun gelmez diye korkma
gulsen12345 Ilknur74 sıcak su altında memenizi ovun derler kanalları yumuşatırmış eğer gelmezse deneyebilirsiniz isterseniz
Musabzehra Ilknur74 bir hafta sürdü baş ağrım. Ama inanılmaz siddetliydi. Dünyanın kahvesini içtim Nescafe Gold içtim hep bu arada. Dikişlerimin ağrısı 10 gün sürdü en az