durukusunannesii Kızlar 3 gündür tuvalete çıkamıyordum dün gece 3 e kadar uyuyamadım çok ağrı girdi bugün mecbur lavman yaptım, bebeğe olumsuz bir etkisi olur mu internette bazı postlarda kötü birşeyler yazmıslarda aklım takıldı
Kuzey61 durukusunannesii ne gibi kötü etkisi olabilr canım bende kabızlık için ilaç kullanıyorum duphalac doktorum yazdı
Sermec27 durukusunannesii canım ben de gebelik başında cok kabız olmuştum 2 kere lavman yapılmıştı bir ilaç makattan sıkıyorsun adını hatırlamıyorum doktorum sadece cok kullanma rahim kaslarını gevsemesine sebeb olabilir demişti bol bol su iç ben cok şükür artık olmuyorum kabız